Mohon Bantuan Pakar Facebook

Semasa aku sedang online malam tadi ada petanda-petanda pelik akaun aku diakses daripada tempat lain.


Bila disemak rupanya terdapat cubaan untuk login ke akaun facebook aku daripada orang Indonesia. Bahaya betul ni nasib baik aku aktifkan sekuriti pada phone.


Alhamdulillah nasib baik takde benda buruk berlaku sebab Facebook aku ni agak penting jugak la.. Selain ramai kenalan ahli keluarga dan sahabat-sahabat. Facebook juga tempat aku cari side income. So kepada anda yang lain, sila berhati-hati ya

UPDATE: akaun aku tidak dapat diselamatkan :'(


p/s: mohon bantuan rakan-rakan yang pakar mengenai facebook ni untuk kembalikan akaun fb aku.. boleh tak? nanti aku kasi upah la please fb ni serius penting sangat ...


Azri Johan

Blog sebagai tempat terbaik bagi penulis menzahirkan pendapat dan idea.
0 Feedback:

Post a Comment